Men bara låt det dö, bara låt det va'

*Vinkvink*
Sportlov fick jag i fredags och jag tror inte jag har varit såhär trött förut. Jag, Moa och Linnea bankade ner oss framför hela Oscarsgalaspektaklet igårkväll/inatt. Det betyder då att jag har varit vaken sedan igårmorse (söndag 09.00).
När galan hade slut på nomineringar och priser hade jag kommit fram till att jag skulle cykla hem. Galan tog slut 06.00. Snöade hela natten och fortsatte med snöandet på morgonen också, det var en blöt väg hem från Västerslätt till Teg. Väl hemma gick jag direkt iväg med Ville, vi är hundvakt, på en promenad.
 
Sedan dess har jag hunnit se en film och verkligen gråtit så mycket att jag kanske har gråtit min del för detta år. Vet inte om det har med min sömnbrist eller bara massa känslor som behövde trängas ut men det smällde ba till. Ska/vill du gråta, se Finding Neverland med Johnny Depp och ett tips är ju att dygnat innan, då får du säkert en extra kick av det. Har även släpat fötterna tillbaka hunden för en till promenad. 
 
Jag siktar starkt på att försöka somna tidigt ikväll. Vill bara äta middag och sedan somna framför en tanig amerikansk komedi. 
Nä ungdomar i Ume (och säkert flera ställen) nu är det sportlov och nu kör vi, typ(?). Ha det gött och sov gott, pok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0