Kämpar

Nu är det äntligen slut på alla dessa nationella prov. Nu har jag bara kvar en lista med saker som ska göras innan nästa torsdag då jag mamma och mormor flyger till Turkiet, wihoooooooo!:D:D
 
Listan är dock rätt så lång.
  • träna inför blodomloppet 
  • skriva en rapport om valfritt ämne inom 1700-talet 
  • svara på frågor om första världskriget 
  • skriva en bortglömd utvärdering om ett bokprojekt 
  • skriva utvärdering om estetiskkommunikationsprojektet 
  • umgås med charlotte 
  • skriva en text om mitt projekt inom engelskan
  • se till så att allt är klart inför vår pitch som är på torsdag 
Jag ska kämpa som en tok helt enklet. 
Hade i alla fall haft en supertrevlig helg och både gårdagen och denna dag har varit väldigt skön med tanke på det underbara vädret maj hittills bjudit oss på. 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och somna. Sitter och bokstavligen gäspar ikapp med mig själv. Godnatt, ha en finfin dag imorgon. Hörs framöver när jag får en lucka och hinner skriva. Pok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0