Ledig och njuter

Måndag och jag har varit ledig från alla jobb den här dagen. Jag följde med mamma och pappa för att kika på en cykel till mig (en av presenterna jag fått) sen körde jag och pappa vidare till Umelagun med en piknick och hade det hur skönt som helst med sommarpratare i lurarna.
Hann precis slänga i mig lite middag innan vi var påväg igen. Jag skjusade pappa, Amos och Anton till Skravelsjö. Medans de spelade tennis sprang jag Yttersjö (way to go Sigen!). Där blev jag upphämtad och när vi lämnat Anton och Amos for jag och pappa och köpte en cykel till mig. Så nu kan jag cykla säkert igen utan att vara rädd att skada mig allt för allvarligt. 
Resten av veckan, fram till lördag, är jag ledig så nu ska jag passa på att njuta och göra ledighetsgrejer när jag kan. Hoppas ni haft en trevlig dag. Pussar och kramar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0