När det behövs som mest

Igår fick jag jullov. Jag vet att jag inte är ensam som tycker att det verkligen var på tiden. Har under senaste tiden varit otroligt skolless, fyra prov under fyra dagars tid gjorde det inte bättre heller. 
 
Avslutningen igår var så otroligt bra. Alla är så duktiga, Midgård må vara en speciell skola enligt många men det må vara en av de bästa också.
Teaterare sätter ihop små sketcher, musikare sjunger, dansare dansar, rektorn håller ett okej tal och önskar oss god jul. Jag lovar er alla i högstadiet som funderar på söka till midgård, gör det. Allt sånthär, det förgyller skolåren. Alltså inte bara avslutningarna, varje termin är det alltid pjäser och konserter man får ta del av eller gå på.
 
Denna helg består för min del av fråmst jobb, och träffa kusinerna som kommit hela vägen från gbg. Tänkte försöka hinna intervjua mamma nån gång så snart som möjligt, såklart har man någon större skoluppgift över lovet. Jag håller också tummarna för att vi ska hinna fixa vår julskinka (viktigt indeed!!).
 
Innan jag knyter ihop påsen tänkter jag önska er en fortsatt trevlig julhelg. Ät mycket juleskum, pepparkakor, julskinka, köttbullar och glöm inte bort Kalle Anka. 
God jul och trevlig fortsättning. Pok
 
bild från Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0