Tre dagar senare

Jag är en av de sämre bloggerskerna, har jag kommit fram till. 
Hur som haver, har i helgen hunnit vara med Charlotte i massor, har även träffat faster och hennes familj. Jag fick byta blöja och kläder på den minsta som är endast en och en halv månad gammal. Gu, jag trodde ju för tusan att han skulle gå sönder. Så otroligt liten!!
Igår efter Charlotte for hem for jag ut på en träningsrunda. Hade en väldigt skön kväll med sykon och far. 
Imorse var det bad på idrotten, vi snorklade(!!!!!) och gjorde lite annat. Men snorklingen var coolast. 
 
Jag tänkter inte skriva och försöka lova att jag ska bli bättre på detta med uppdateringen menmen. Have a nice night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0