She'll make a fool of you all.

Idag har varit en sån där typisk "nationellaprovdag". Den var grå, blöt, dyster och pga det blir man deppig själv, plus att jag var sjukligt trött idag. Lektionerna kändes 1 timma längre än de brukar vara. När jag slutat stannade jag på studiepasset i väntan på Emma.
Med tanken om att plugga matte fixade jag istället lite bilder och lyssnade på musik. Maja satt med mig en stund och när hon gått kom min long and lost friend Nils och satte sig med mig. Vi snackade typ hela tiden så blev inte så mycket plugg ändå. 

Påväg hit från pappa fick jag ett ryck och ringde till morfar som jag saknar mycket, det var trevligt att prata med honom.
Eftersom jag inte fick mycket gjort på skolan ska jag sitta med det nu istället. Önska mig lycka till. Pok
 
Nipsterhipster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0