Jag vill bara ha mer av dig och mer av dig och mer av dig

OJ, har gått några dagar sen senast jag skrev. Det här lovet har jag ju faktiskt gjort grejer och umgåtts med sköna typer. Ni vet redan att jag varit med Charlotte. I förrgår kom Rebecca hem till mig, vi tog en fika och jag fick en shoppingkick. Hon sov över och igårmorse bakade vi, vi gick en promenad på teg, spelade gura och sjöng. Senare på kvällen for jag till Britta och sen cyklade vi vidare och hängde med våra killkompisar. Under lovet har jag också kört massa Quizkampen(förlorat mestadels) och blivit besatt av smoothies och Scrubs.
Idag jobbade jag, imorgon jobbar jag. Och jag är bara helt enklet väldigt nöjd med denna vecka. POK
 

Kommentarer
Postat av: isola

Superfin blogg:)

2013-04-09 @ 15:22:39
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0