Önskar att jag bara drömde

Mediefastan är slut sen en vecka tillbaka men det var inte förens igår som jag fick en påminnelse av Charlotte att jag fortfarande har lämnat min blogg tyst.
Min vecka med mediefasta var avslappnande, otroligt skönt att koppla bort allt för ett tag och fokusera på annat. Kanske därför jag inte är helt tillbaka i allt igen.
 
I fredags, också kallad Alla hjärtans dag hade jag inga speciella planer utan for iväg till gymmet efter skolan och sedan myskväll hos pappa.
Igår var Charlotte här, vi drack kaffe i mängder och åt sedan middag på Waynes i följd av bio. Vi såg Secret life of Walter Mitty, den var anorulunda men sjukt bra. Rekommenderas hjärtligt. 
Har idag sovit ut, tränat, ätit middag och druckit kaffe. 
 
Imorgon är det skola igen, två ynka veckor kvar till sportlov. Håll ut kompisar. Pok
 
http://www.youtube.com/watch?v=c1Xk-yTuFEU
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0