Väldigt frånvarande

Nu har jag varit borta från blogget ett bra tag och kände att det var dags att dela med mig om vad jag haft för mig sen sist. 
 
Efter tisdagen för två veckor sedan (då jag skrev sist) så var jag med Charlotte veckan ut. Vi badade, tältade med Edvin och Axel, vi red på Balte, vi pendlade med moppen fram och tillbaka mellan stan och innersjö, hängt med andra sköna vänner, spelat in för Williams lista 2 och bara njutit av ledigheten och tog vara på min lediga vecka lättare sagt. Den här veckan som varit har i princip endast bestått av jobb på Nk. Men igår efter jobbet kom Charlotte till mig igen sen gick vi ner till bion och såg en superbra film som jag rekommenderar big time! Now you see me, se den, den var så otroligt bra. Jag lovar. 
Detta kanske inte är jätteintressant att veta men jag har börjat lyssna så stört mycket på Veronica Maggio. Hon har stört många bra låtar och det är något speciellt med att lyssna på svenska texter. Kanske bara är jag men det är som mer verkligt på något sätt. Hur som haver, det var vad jag har gjort senaste två veckorna.
 
Den kommande veckan jobbar jag veckan ut, har börjat följa Greys Anatomy och måste säga att det är nog något som kommer underhålla mig på kvällarna när jag är för lat för att göra något annat. Ha en supertrevlig vecka allesammans. PoK. 
klicka på bilden om ni är sugen på att kolla in min tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0