This is crazy

Ohfuck. Vilken härligt töntig låt som fastnar på hjärnan innan man hunnit reagera. Jag tror de kört med superlim på denna. Call Me Maybe med Carly Rae Jepsen. Haha, jag varnar er.
Aja, över till något helt annat. Min uppdatering. Jag tror helt enkelt att jag måste ta bort bloggen. Detta funkar ju inte!..
Nä, nämen ni får nog vänja er vid ett inlägg lite då och då. Vissa perioder kan det hända att jag har en massa tid för bloggen och en hel del att berätta om. Men ja, vi får se hur dett blir.
Dagen har gått ganska snabbt. Efter skolan for jag hem åt lite mat och for sedan 18.30 på Sh'bam. Efter träningen for jag vidare till pappa för att se på Desperate Housewives och säga hej till Ellen.
Nu ska jag göra mig klar för sängen och lägga mig med boken som jag lånat av Rebban. Den heter 'Jag överlevde.' Det är en man som berättar om de 6-7 året han höll ut i andra världskriget och de nio koncentrationslägren han överlevt.
Ja, men nu väntar en härligt sömn. Sov gott på er. Kram.

Kommentarer
Postat av: -Matilda.

jag har också den boken! han var och föreläste/berätta på våran skola i tre timmar, helt sjukt allting... Men han Mietek är världens gulligaste kille!

2012-04-25 @ 23:13:51
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0