I don't want to be your hero

Fullspäckad helg.
I fredags hann jag precis komma hem till pappa och käka innan jag var iväg igen. Jag var på Livekarusellen, med andra ord på Hamnis under kvällen med vänner och lyssnade på flera olika band. Sent i säng och vaken tidigt nästan morgon. Jobbade på hela dagen, sedan var det tjejmiddag hos Linnea. Hon fyller år idag, så grattis till Linnea.
Åter igen blev det ett sent godnatt och ett tidigt godmorgon idag igen. Jobbade idag också, efter jobbet tränade jag en snabbis, sen söndagsmiddag, kaffe och Othello med fadern. 
 
Nu har jag tagit en välförtjänt dusch och ska kolla igenom lite plugg inför morgondagen och försöka ta mig i säng i en någorlunda bra tid. 
Gnatt, pok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0