Jag går inte isär när jag är med dig

Hej främlig, ett tag sen sist. Jo allt är bra med mig, det är väl en del i skolan och lite på sidan av det. Ah, du förstår. Sista tiden har jag inte gjort så mycket, har som sagt varit plugg att ta hand om, varit på Nk och jobbat och umgåtts men nära och kära. 
Idol är igång igen, vet inte om jag har någon speciell favorit än, men den där Erik är ju rättt så bra. Det har börjat bli riktigt kallt ute nu också! Påväg till skolan imorse var det endast fyra grader, burrburr. Kanske snön kommer extra tidigt detta år.
Hur som haver, just nu har jag svenska men duktig som jag är så är jag klar med min argumenterade text om näthat, wiho! Efter skolan ska jag iväg till gymmet och träna, börjar kanske bli dags att komma tillbaka från sommarpausen nu. 
Ha en great day! POK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0