Måndag och sånt

Då var det kvällen. Har varit uppe sen halv sju imorse och har sedan dess varit svinigt trött. Har haft både kulturhistoia- och matteprov idag, vi fick dessutom tillbaka naturkunskapsprovet idag, omprovet är efter lovet så det är väl kanske dags att börja om igen med ekologin.
Hade tänkt fara förbi USM och träna efter skolan men fick en sån sjukt jobbig huvudvärkt så jag for hem istället och siktar på att träna imorgon.
Så ikväll har jag i princip endast stirrat in i skärmen. Fick en stor himla saknadskick till USA. Vill fara tillbaka och va där för alltid. Det skulle vart typ hur underbart som helst. Någon som är på?
Ja, så då fick ni reda på hur det är med mig. Hoppas ni haft en skön helg och veckostart. Nu ska jag drömma om LA där det finns sex körfält. Broar som grötar ihop sig. Höghus, stränder och palmer. Plus den feta overkliga skylten och mycket mer. Godnatt allihopen, pok
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0