Make up your mind sweet baby

Fullspäckat schema senaste tiden. Plugg upp över huvudet och lite tid till annat känns det som. 
Höstlovet var välbehövligt väldigt mycket hann jag med den veckan. Jag fick hem min nya klocka, stor och snygg som attan. Sen började skolan (det visste alla redan) och jag gick in i en lätt skoldepression för att överdriva lite smått. I söndags ramlade jag med cykeln, don't bike when it's slippery on the ground!! Mamma kom hem en dag förra veckan med ett underbart doftljus. 
Ikväll hittade jag min systers glasögon som har jättejättejättelite styrka (får alltså ej ont i huvudet av dem) så nu går jag runt med dom bara för att dom är så snygga. Tänkte att ni behövde den infon.
Jaja, hur som haver. Sovadags, omprv och utvecklingssamtal imorgon. Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0