And you don't even care to care

Student, skolavslutning, kompisar, mopedåkning, jobb på Nk, sommarjobb på dagis, födelsedagsfika med minst 14 st andra personer, ösregn och barn. Allt detta har lett till att jag ikväll är sjukligt trött. 
 
Min bloggning är inte på topp just nu. Men jag har märkt att såhär är det varje sommar. Jag har för mycket annat som händer för att jag ska hinna sätta mig ner och skriva ner ett inlägg. För att göra det lätt för mig själv tänkte jag att det som jag skrivit upp här ovanför skulle likna någon slags sammanfattning på vad som hänt sen jag skrev senast. 
Ska göra ett försöka att gå och lägga mig innan klockan blir halv tolv och helst innan elva. Så nu ska jag fixa sängen sen under täcket. Sovgott du som läser. Håll utkik efter kommande inlägg (skulle tippa på att det kommer ta minst en vecka). Ha det toppenbra, pok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0