Motivationen

Jag har inte någon riktigt motivation för skola idag. Sällan jag har det, är i en period då varje dag går på automatik. Tror inte för ett öre att det inte är någon fler som känner såhär ibland.
Det enda jag är riktigt sugen på att göra är att träna. Jag skulle mycket hellre vara i gymmet och röra på mig, än att sitta stilla på en stol hela dagen i skolan.
 
Nu ska jag tagga igång inför nästa lektion, grafisk kommunikation i 160 minuter. Hoppas ni får en trevlig tisdag i alla fall, det är ju trots allt soligt idag. Pok

Kommentarer
Postat av: OSLOFRU

Det är bara att stå ut! Snart är det helg igen :)

Svar: Jag antar att du har rätt, tack :)
Signe Bergström

2014-01-28 @ 10:09:17
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0