Mediafasta

Idag lägger jag undan min media. Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Tumblr, bloggen, Youtube, Serier och allt annat. 
Mobilen ska endast användas till att ringa, smsa, väckarklocka och musik. Datorn ska jag bara använda när jag ska göra skolarbeten, lyssna på musik eller måste trixa med swedbank eller mail. 
 
Ska försöka koncentreara mig extra mycket på skola och träning under veckan. Känns som att man måste ersätta sin mediaanvänding på något sätt, så varför inte något nödvändingt?
Då vet ni, ni som läser i alla fall. Om ni vill mig något så finns jag på sms eller om ni slår en signal. Jobbigt kommer det bli men det är väl det som är poängen antar jag. 
Ha en bra vecka. Pok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0