Dålig

Jag känner mig så tråkigt. Jag är inne på datorn hur mycket som helst och läser en massa bloggar om dittan och dattan. Därefter får jag bara dåligt samvete som inte bloggar nå mycket alls, ungefär en eller två gånger i månaden om jag känner för det. 
Gick tillbaka i mitt arkiv och räknade ihop att under 5 dagar hade jag hunnit med tio inlägg. Visst kanske lite överdrivet mycket men tusingen vilken skrivflitinghet jag måste haft. 
Nä, kanske blir att jag nån gång i framtiden börjar komma igång igen med min skrivning. Det är ju faktiskt kul att titta tillbaka ibland och se vad som hänt. Jag stolt över mig själv nu som satte mig och skrev (även om det kanske inte var det roligaste ämnet, but still), yay me. 
Hörrenini, ha en fin tisdakväll. Nu ska jag cykla ibäg till mamma i ösregnet/snöandet och ta en dusch. Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0