Det var 17 år.

Ja, jag har ny fyllt 17 år. Faktum är att det var i fredags. Lat som jag är så har jag inte tackkat för gratulationer jag fått på facebook, sms osv. Så, tack för alla grattis ni skrev.
Efter jobbet kom Charlotte och förgyllde min dag. Senare hade jag och Axel som också fyllde år, ett födelsedagsfika med några vänner hos honom. Vid halv tre var jag och C hemma igen och somnade snabbt. Tog inte många bilde runder dagen förutom när jag och bästavän ställde oss framför kameran och skojade runt lite. Hon är ju världsbäst, love her. Ha en trevlig natt och morgondag. Pok. 
så mycket kärlek till henne♥

Kommentarer
Postat av: challis

Älskar dig bestieeeeeeeeeee

2013-07-01 @ 00:43:57
URL: http://challepalle.bloggis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0