köttbullar och snöstorm

Har inte så mycket intressant att blogga om denna afton. Men något jag faktiskt kommit fram till ikväll är att jag gillar köttbullar lika mycket som min vän Maja gillar bacon - APMYCKET. Köttbullar är så otroligt gott, nästan som godis. De måste vara köpta och välstekta för att jag ska bli nöjd, mumsfillibabba.
Vädret har varit äckligt hela dagen, håller tummarna i ett fast grepp om att det ska bli bättre imorgon. Jag gjorde något sjukt trist idag, efter skola, träning och seg promenad i snöstorm gick jag till mamma. Väl innanför dörren med jacka och täckbyxa liggandes på golvet inser jag att det är till pappa som jag skulle gå. Tråkigt men jag tajmade väldigt bra att ringa pappa, han kom och plockade upp mig med bilen som han precis hämtat. Det var lite om min dag. Kram till er.

 

Kommentarer
Postat av: isse

KÖPTA, signe? på rikt?!?!?!?

Svar: KÖPTA ISSE, på rikt!!!!!!
Signe Bergström

2013-01-31 @ 17:25:55
URL: http://vetej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0