första och andra

Igår gick jag upp tidigt. Ut på promenad, frukost, övningsköra, handla, hämta Ville. Sen kom Charlotte hit. Hon hade med sig sin vovve Zumo. Vi bryggde kaffe, pratade, ut på promenad med hundarna, mer kaffe hos pappa, kollade resor. Blev sedan en familjemiddag, en sen påskbuffé. Zumo blev hämtad, vi åt efterätt, gick med Ville till mormor, gick hem till mamma. Vi busade runt på internet, åt väldigt starka chilinötter, drack massa vatten, kvällen slutade med att jag skaffat ett konto på ask.fm och vi bäddade åt Charlotte. 
 
Idag gick vi upp vid halv tolv, åt frukost, drack kaffe, såg massa videoklipp på youtube, bäddade, borstade tänderna. När charlotte sedan gick till bussen for jag ut på en löptur. Tog mig runt broarna, springandes hela vägen, wihoo. Nu flödar det ut massa låtar från The Lumineers och kvällen är ett mysterium. Detta är vad jag haft för mig under första och andra april. POK
Ville, Zumo, Charlotte och smutsiga dojjor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0