Dag 16 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Mitt största mål. Gifta mig. 
Annars då? Jag har alltid velat resa till USA och Thailand. Att träffa någon riktigt stor kändis skulle också vara riktigt läckert. Jag vill hoppa fallskärm, bli taggad själv att åka slalom och sånt där utan peppning av andra. Luftballong en solig kväll är något jag drömmer om. Glida omkring över en stad med nån som jag har kär. Lära mig något instrument och bli bra på det. Bo i egen lägenhet, tatuera mig, vara med i tv. Kunna gå in i en affär och köpa vad jag än vill ha utan att ha en enda tanke på min budget 
Tusan asså. Det är mycket som jag inte vill missa under mina år. Men detta är i alla fall ett smakprov på vad jag vill göra. De ni.
 
 
 
 
pspspsps, kul att i alla fall nån av er kommenterade det undre inlägget!!!!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0