It's more than I can take

Förlåt. Det har gått en hel vecka sen jag uppdaterade sidan sist. Jag fick en kommentar igår om att jag borde skärpa mig och det borde jag verkligen och jag ska göra mitt bästa. Dock så är det mycket i skolan nu och det kommer förmodligen vara det väldigt ofta. Men som sogt ska jag försöka uppdatera så ofta som möjligt. Men om jag skulle hemskt gärna vilja höra vad ni vill läsa om, kanske det är nåt speciellt ni vill att jag ska skriva om. Kommentera och säg till!
Men ska nog i alla fall börja med en sådan här nedanför.↓
Dag 1 -En bild på din bästavän
Dag 2 - En gammal bild på dig själv
Dag 3 - Fem sanningar om mig
Dag 4 - I min handväska
Dag 5 - En bild som gör dig glad
Dag 6 - Mina rädslor
Dag 7 - En bild som du alltid skrattar åt
Dag 8 - Favorit film
Dag 9 - Om jag vann en miljon
Dag 10 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 11 - Hur ska en kille vara enligt dig
Dag 12 - Min favoritplats i vardagen
Dag 13 - Någon i din familj
Dag 14 - Senaste lyssnade låten
Dag 15 - Saker jag stör mig på
Dag 16 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 17 - Favoritårstid och varför
Dag 18 - Något jag är beroende på att använda varje dag
Dag 19 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 20 - Bild på favoritplagget
Får se hur det kommer gå. Aja, nu börjar lektionen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0