Försöker va den dom vill att jag ska va.

Ja, en hel dag är förbigådd, har pluggad konstant från halv två tills nu för en halvtimme sen. Ont i halsen har jag fortfarande även om jag druckigt 4 koppar honungste idag. Borde kanske testa på vitlöksklyftorna. Men vill dock inte bli kallad vitlöksexpressen igen(ni från konfa två StrömB. vet vad jag menar!).
I alla fall, klockan är sent och går om mig när jag sitter här och smsar med Emanuel, saknad vän. Men som sagt så går tiden för snabbt och jag borde nog lägga mig under täcket och läsa lite innan det blir för sent. Jag säger nog godnatt nu. Sovgott alla. Puss.

vadå kry tjej?

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Haha, ja det med!

Du var också riktigt snygg på denna bild om jag får säga det själv.. Nä, men krya på dig vännen! <3

2011-11-30 @ 23:05:51
URL: http://creativve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0