I wanna fly, I wanna drive, I wanna go.

Hej, sitter i handuk och turban just nu. Har nyss tagit en varm och skön dusch!(a) Idag blir det inte så mycket gjort förutom att gå till Ica och köpa lite godis o.s.v. Det blir klassträff med gamla klassen ikväll. Längtar! Sen ska jag sova hos Charlotte över till torsdag och när jag kommer hem på torsdag då måste jag packa! Vi far ju typ klockan 09.00 på morgonen. Då ska vi bila ner till Stockholm, sova några timmar sen går flyget till mallis! Kommer bli skitkul! Bara 2 dagar kvar tills vi bilar dårå, men tre tills vi sitter på flyget! Och om precis en vecka så kommer jag säkert vara i det varma vattnet och bara vara!;)
Men nu ska man kanske ta på sig några kläder! Puss.
/Signe

Kommentarer
Postat av: mamma

Härlig bild!

2010-07-21 @ 23:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0