Down town

Hej, kom juste hem från stan där jag var med mamma. Jag träffade Magnus, Angelica och några fler där. Just innan vi for hem gick vi och fikade på Cofeé House, jag tog en morotskaka med en mer och mamma tog sallads buffé. Det var hur gott som helst!
På stan köpte jag ett par solglas ögon och en spetströja, fast jag vet inte om jag kan kalla det en spets"tröja" det är mer en tunika/klänning. Men jag blev iallafall riktigt nöjd!:) Solglasögoen är såna här, fast med svart glas.;D Köpte dem på Glitter men det är inte orginl!;D

http://baveamin.blogg.se/images/2009/glas_53875349.jpg


Jag orkar helt ärligt inte lägga upp nån bild på spetströjan.;D Jag kanske ska ha på mig den på discot imorgon och då brukar de ta bilder och om jag är med på nån av dem så ska jag lägga upp den/de bilderna här på bloggen. Plus att då får ni ju se hir tröjan ser ut!(a)
Men nu ska jag fixa lite annat. Ha det bra!
/Signe

Kommentarer
Postat av: Anja

snygga! <3

2010-04-30 @ 07:14:24
URL: http://joohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0